OUH E-reol Nuklearmedicinsk afdeling: Forside

4. Pure support

Bibliotekets Betjeningstider

Informationssøgning: Infosal@bib.sdu.dk

Adgang til elektroniske ressourcer:
e-tss@bib.sdu.dk

EndNote: endnote@bib.sdu.dk

Libguide om Endnote

Adgang til E-ressourcer

Alle ansatte på Odense Universitetshospital har adgang til de fleste af Syddansk Universitetsbiblioteks licensbelagte elektroniske ressourcer og til alle E-ressourcer indkøbt af Region Syddanmark.
Brugernavn og password er en Rsyd E-mail og tilhørende adgangskode.

Om OUH E-reolen

E-reolen er til ansatte på nuklearmedicinsk afdeling på Odense Universitets Hospital (OUH).
Den indeholder links til en række forskellige ressourcer, der kan have interesse for forskellige faggrupper på afdelingen. Der er blandt andet links til tidsskrifter og e-bøger.

Betingelser for brug af bibliotekets elektroniske ressourcer

Adgangen til Syddansk Universitetsbiblioteks elektroniske materialer er udelukkende til personligt studie-, undervisnings- og forskningsbrug. Det er ikke tilladt at benytte adgangen i forbindelse med studiejob, praktikophold, kommercielle formål o.l.

Det er ikke tilladt at uploade indhold til store sprogmodeller og andre AI teknologier.

Brug for hjælp til login? Kontakt Licenskontoret på mail eller på telefon 6550 2632.

Læs mere om adgang til de elektroniske materialer.

OUH Bibliotek (selvbetjening)

Adresse: OUH Bibliotek, indgang 50 Klinikbygningen.
Vejviser

OUH Bibliotek er selvbetjent og døgnåbent, og du kan udlåne og aflevere materialer bestilt via Syddansk Universitetsbibliotek.
OUH personale skal ved afhentning/udlån anvende sygesikringskort eller SDUB-lånerkort ved selvbetjeningsmaskinen.

Det er også på OUH Bibliotek, at du som SDU studerende afhenter artikler som du har bestilt via Syddansk Universitetsbibliotek, og de står under dit lånernummer. OUH ansatte vil få sendt artikler ud på afdelingen. Husk at give Syddansk Universitetsbibliotek besked hvis du skifter afdeling! Hvis du ikke modtager dine artikler, så se om de står på OUH bibliotek.

Alle brugere skal ved indgangsdøren benytte SDU- eller OUH-personalekort eller SDU-studiekort.

Spørgsmål til E-reolen

Ansvarlig for indholdet
​Betina Lindskov Slot
E-mail til:  betina.slot@rsyd.dk

Bestil materialer via SDUB

For at låne fysiske materialer (f.eks. bøger) og bestille artikler, skal du have et lånernummer, hvis ikke du har det, så opret dig her:
Bliv låner

Du kan forny dine lån eller ændre password: https://www.sdu.dk/da/bibliotek

Bemærk ved bestilling af bøger og artikler skal du vælge OUH Bibliotek som afhentningssted,
Du vil modtage en e-mail, når der er materialer til afhentning, eller forsendelse.