EndnoteX9-Guiden - Referencesoftware

Tilføj referencer

Rediger referencer

Hvis du opdager fejl eller skal opdatere/tilføje information, kan du redigere i dine referencer.

Rediger referencer

1. Markér referencen i biblioteket, så dens data bliver synligt i panelet i højre side af skærmen.
    I panelet kan du se de oplysninger, der ligger på referencen.
    rediger

2. Rediger, slet eller tilføj i de felter, der skal rettes.

3. Kontroller i Preview-fanen om referencen ser ud, som du ønsker i forhold til det valgte referencesystem.
    undefined

4. Tryk CTRL+S for at gemme, eller marker en ny reference og sig "Yes" til at gemme dine ændringer.

1. Markér referencen i biblioteket, så dens data bliver synligt i panelet i højre side af skærmen.
    I panelet kan du se de oplysninger, der ligger på referencen.
    redigermac

2. Rediger, slet eller tilføj i de felter, der skal rettes.

3. Kontroller nederst i panelet til højre i preview-funktionen om referencen ser ud, som du ønsker i forhold til det valgte referencesystem.
    undefined

4. Tryk CMD+S for at gemme, eller marker en ny reference og tryk "Save" til at gemme dine ændringer.