Referenceliste til hvert kapitel

Hvis du har brug for at opdele din referenceliste, så der indgår en liste efter hvert kapitel, skal du opdele dit dokument i sektioner med en sektion til hvert kapitel. Følg denne vejledning:

Referenceliste til hvert kapitel

1. Indsæt et sektionsskift mellem sider ved sætte din markør, der hvor skiftet skal være og vælg herefter fanen Layout / Skift / Næste side.

Gentag dette alle de steder, hvor nye kapitler starter.

2. Åbn nu Endnote og gå til fanen Edit / Output Styles / Edit "din style".
  3. Vælg Sections i venstre side og tag stilling til hvordan du vil have din referencelister præsenteret i dit dokument.
  4. Via fanen Edit /Save As gemmer du din style under et nyt navn, fx her "Chicago 17th sektionsopdelt".

5. Luk stylen via fanen Edit /Close Style.

6. I Worddokumentet: find og skift til denne nye udgave af din Style, og tryk Update Citations & Bibliography.
  1. Indsæt et sektionsskift mellem sider ved sætte din markør, der hvor skiftet skal være og vælg herefter fanen Layout / Sideskift / Næste side.

Gentag dette alle de steder, hvor nye kapitler starter.

2. Åbn nu Endnote og gå til fanen Edit / Output Styles / Edit "din style".

3. Vælg Sections i venstre side og tag stilling til, hvordan du vil have din referencelister præsenteret i dit dokument.
  4. Via fanen File /Save As gemmer du din style under et nyt navn, fx "Chicago 17th sektionsopdelt".

5. Luk stylen via fanen File /Close style.