Brug Endnote Online i Word

Du kan få brug for at hente indsætte dine referencer fra dit Endnote Online bibliotek. Det kan være fordi, du skal have adgang til referencer fra en delt gruppe.

Brug Endnote Online

1. Åbn Preferences i Endnote X9-fanen i Worddokumentet.
  2. Vælg fanen Application i boksen, der åbner, skift til Endnote Online, indtast dine login-informationer til Endnote hvis de ikke allerede står der og tryk OK.

3. Du vil opleve, at du har lidt færre funktioner, når du benytter Endnote Online, men at det ellers er ganske genkendeligt.
  4. Word husker denne indstilling til kommende dokumenter, så husk at skifte tilbage til Endnote, når du skal tilbage til dit bibliotek på computeren.
  1. Åbn Preferences i Endnote X9-fanen i Worddokumentet.